Sklep YOINS - zamówienie


Jakiś czas temu, dostałam maila od strony YOINS, z zapytaniem o współpracę. Jak pewnie się domyślacie, zgodziłam się.
Jeśli chodzi o kontakt ze stroną i wysyłkę - wszystko super. Przesyłka doszła szybko. ok 2-3 tyg.
W pierwszej paczce jaką dostałam zaszła pomyłką w rozmiarówce. Po opisaniu sytuacji, firma szybko przysłała mi dobre rozmiar (na swój koszt, złych ubrań nie musiałam zwracać). 
Jeśli chodzi o same ubrania jestem z nich bardzo zadowolona. 
Rozmiar: Sugerowałam się tabelą na stronie - wszystko wymiary były prawidłowe.
Jakość: Super - jak rzeczy sieciówkowe. Ubranka już prałam i nic się z nimi nie dzieje.
Jedynie biała sukienka trochę odbiega od zdjęć na stronie, ale nie ma tak źle! :)
Sami zobaczcie.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona! Współpracowałam z paroma firmami tego typu i zawsze ubrania były OK. Tym razem również! :) 
Polecam!

Jeśli zamawialiście coś ze strony YOINS, napiszcie jakie wy macie zdanie na ich temat! :)


ZDJĘCIE NA MNIE:


ZDJĘCIE NA MNIE:




ZDJĘCIE NA MNIE:






FILMIK O ZAMÓWIENIU NA YOUTUBE




8 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się crop top :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w paski mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny biały top! Super post. :)

    Zapraszam także do mnie.
    http://ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa bluzeczka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka w paski i koronkowy crop top jest świetny:)

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie wygląda. Bluzka w paski - rewelacja. Zapraszam do siebie na nowy post: life-that-inspired.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rzeczy, koronkowa bluzka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super elegancko i zmysłowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)