DIY - jak zrobić spodenki z flagą USA


POTRZEBNE NAM BĘDZIE:
- spodnie oczywiście
- specjalne mazaki (niebieski i czerwony)
- nożyczki
-taśma malarska
- ołowek
- kreda


1.Kredą zaznaczamy linie cięcia ok 15cm od kieszonki :)




2. Spodenki w tym przypadku, będą zawijane, a nie targane, więc przymierzamy spodenki i zawijamy jak nam się podoba :) w razie czego podcinamy jeszcze nogawki dla wyrównania :)




3.Aby zrobić równe czerwone linie, na jedną z nogawek naklejamy, pasy taśmy malarskiej, zaznaczamy kontury, a następnie wypłełniamy je :)




4. Gdy troszkę wyschnie, odklejamy powoli taśmę :) i jedna nogawka gotowa:)




5. Do zrobienia drugiej nogawki potrzebujemy wzoru gwiazdki :)
Ja wydrukowałam sobie taki, a następnie wycięłam i odrysowałam na taśmie malarskiej:)




6. Gwiazdkę przykładam i odrysowuje kontury kilka razy, potem całą resztę zamalowuję niebieskim mazakiem:)




I GOTOWE!:D




Nadruk nalezy zaprasować żelazkiem dla trwałego efektu :) a zwinięte nogawki lekko przeszyć aby lepiej się trzymały:)



Podobne spodenki tylko targane do kupienia u mnie na aukcji!:)
ZAPRASZAM!:)

55 komentarzy :

  1. muszę sobie chyba kupić takie pisaki - efekt jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł ! Chyba też popracuję nad takimi !

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysl, sama chyba spróbuje <3
    pozdrawiam i zapraszam so sb
    Be-beautiful ; 3

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D trochę ten motyw juz mi się opatrzył - szkoda że nasza flaga nie jest fajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo nie wiedziałam że są specjalne pisaki do ubrań!:o muszę się rozejrzeć bo efekty są genialne !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. geenilane! chyba sama sobie takie zdziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, a z flagą obowiązkowo trzeba mieć szorty lub koszulkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście fajnie wyszły, ale wzór flagi to chyba najgłupszy, jaki kiedykolwiek na ubraniach widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to najgłupszy to moty religijny ;)

      Usuń
  9. mi się podoba czekolado :) nie rozumiem , czemu najgłupszy?

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko wygląda na takie proste i szybkie, ale zapewne nie dla każdego ;)
    gratuluję umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie Ci to wyszło! Gratuluję pomysłu i zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci wyszło !! <33

    super,

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne! :) Tylko jeśli to jest mazak, to po którymś tam praniu w końcu chyba zejdzie co? :)

    Zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. super to wyszło :) motyw flagi może i jest wszędzie, ale i tak mi się podoba wciąż :))
    A gdzie można kupić takie mazaki do ubrań? (jakiś sklep w Kato?) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, może skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś genialna! Cudownie Ci to wyszło i super wyglądasz:)

    Zapraszam do siebie oraz do wzięcia udziału w konkursie, który organizuję wraz ze sklepem e-ribbon.:) Do wygrania świetna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG !!!!!!! ŚIETNIE WYSZŁY !!! :)Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O łaaał ale Ci cudownie wyszły!:D *___*

    OdpowiedzUsuń
  19. wow genialne wyszły! :)
    masz świetnego bloga, obserwuję :).

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjnie wyszły! :)
    bardzo podoba mi się Twój blog, może masz ochotę się poobserwować?
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. wow,brawoooo! wspaniale wyszly te szorty<333

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie da się kupić takie mazaczki? normalnie w pasmanterii?

    btw. genialnie Ci wyszły te spodeniachy i wydaje się całkiem nie trudne... więc jak dostanę potrzebna narzędzia to sie za nie zabieram ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje :) mazaki kupiłam na allegro :)

      Usuń
  23. Świetnie wyszły!!

    Mam do Ciebie ogromną prośbę, mogłabyś podać mi długość spódnicy w azteckie wzory z bershki?Byłabym Ci ogromnie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. czekamy na odpowiedź gdzie można dostać te mazaki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się proste do zrobienia :))
    Może spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy i prosty sposób na kultowe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miłe słowa ; )
    Myślę, że dałoby radę ; ) Za jakiś czas znów zrobię może jakąś notkę z moimi gryzmołami ; )
    Tamte rysunki były bardzo stare. Postaram się zrobić nową serię rysunków ze stylizacjami ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog! obserwujemy się??
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega!!!!! Obłędny pomysł!!!!
    Super!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny efekt końcowy, lecz nie byłabym taka pewna, że przetrwa kilka prań. ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. WoW! Extra! Muszę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieźle wyszło :) Ale polecam raczej farby akrylowe, bo troche kijowo wyglądaja spodenki pomazane mazakiem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam teraz farb akrylowych i bardziej podoba mi sie efekt uzyskany mazakami:))

      Usuń
  33. ej.. a co to są za mazaki ? gdzie można takie kupić ? i czy nie zejdą one w praniu ? odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu - http://dream-at-sheet.blogspot.com/ . ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ci to wyszło ;* Dziekuję za tą notke przydała się bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kto komu ukradł zdjęcia i cały wpis?
    http://rejczell-misz-masz.blogspot.com/2012/06/usa-diy-jak-zrobic-spodenki-z-flaga-usa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak widać ona mi :D bo moja notka z przed półtora miesiąca;d a spodenki dalej mam ;DDD

      Usuń
  36. jak takie spodenki prać? nie farbują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piore normlanie w parlce i nic mi sie z nimi niedzieje:)) tak samo bluzki malowane mazakami:)

      Usuń
  37. super blog
    obserwujemy? http://lifewithdelias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pytanie W jakiej cenie są te pisaki ? :D . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź ; ).

    OdpowiedzUsuń
  39. a czy moge zrobić flage zwykłymi mazakami.?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)