Fotografia, Sesja z Martyną :D












Kilka moich "prac" z "sesji" z Martyną :D Zbierałyśmy się do niej kilka miesięcy, ale w końcu się udało! :D
Według mnie Martyna jest śliczną dziewczyną z cudowną urodą i sesja z nią była przyjemnością :D Świetnie pozowała :D Mam nadzieje, że to nie ostatnia wspólna sesja :D

Zapraszam na jej muzycznego bloga http://malitasdiary.blogspot.com/ :) 


Dawno nie robiłam zdjęć :D i trochę wyszła z w prawy :(
 zapomniała jak bardzo to lubiłam! :D Musze częściej robić zdjęcia ;)

________________________________

Biorę udział w konkursie Kappahl :)
Byłam bym bardzo wdzięczna za każdy głos :* na moją stylizacje :) z góry dziękuje :)

34 komentarze :

  1. piękne zdjęcia, sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite zdjęcia! :) masz talent do tego :)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;)) Zawsze możesz na mnie trochę poćwiczyć, haha ;D Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w kropki jest super! Zdjęcia wyszły bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro tak lubisz to robić, to zdecydowanie powinnaś robić to częściej, podoba mi się efekt sesji:) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zdjęcia! I piękna dziewczyna, fajna stylizacja, niezwykle udana sesja! Czekam na kolejne :)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam panterkę, slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne portrety! Świetne ujęcia z uśmiechniętą Martyną! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :) i urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, śliczna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej :) Twoja poprzednia stylizacja znalazła się na : http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563 . Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia ; )
    koszula w kropki jest boska !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sliczne zdjecia;):)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS:):) jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-shvedka-jewelry.html

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie ci zarówno w cętkach jak i groszkach:)
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  16. Martyna ma fantastyczną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;D podobają mi się spodnie martyny.

    zapraszam do mnie )

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia i świetne koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. musze przyznac ze masz dobrego fotografa :)

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna modelka Ci się trafiła:) Pięknie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są śliczne. Jesteś bardzo fotogeniczna ;) Koszula w grochy jest świetna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula w groszki, przypadła mi do gustu!
    Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale spodobały mi się Twoje stylizację, więc Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny outfit;0
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)