The first note...

Witam :)
Od dłuższego czasu przymierzałam się do założenia bloga, ale zawsze było jakieś "ale". Brak czasu, chęci, pomysłu...
Ale w końcu zebrałam się w sobie i to zrobiłam! :D
Zaczynam moją przygodę z blogowaniem ;D Mam nadzieje, że będzie fajnie i szybko się nie zniechęcę!:D Bo u mnie niestety jest z tym problem ;D Wszystko szybko mi się nudzi.

a, że za oknem zima, mróz, -20˚C,
(nawet teraz siedząc w domu koło grzejnika, pijąc ciepłą herbatkę - zwijam się z zimna, jestem zmarzluchem!:( )

chciałam wam pokazać mój pierwszy tutaj outfit:




płaszczyk - targ (kupiony 4 lata temu i tej zimy po raz pierwszy noszony;O )
szalik - zrobiony przez mamę
sweter - h&m
spodnie - terranova
buty - lidl (marzą mi się oryginalne emu:( )
torebka - mizensa
rękawiczki - targ







*  *  *
I panorama zrobiona podczas spaceru ♥
zamarznięty staw.



15 komentarzy :

  1. No, w końcu jesteś ! :) Pierwsze co, rzuciło mi się w oczy tło Twojego bloga, świetne ;D. A kurtka i szalik, cuda ;) Powodzenia w prowadzeniu bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;D Ha, nawet nie wiesz jaki wywołałaś uśmiech na mojej twarzy tym komentarzem :DD

      Usuń
  2. możesz powiedzieć za ile kupiłaś sweterek z H&M ? ;) Bardzo mnie zainteresował! <3 I przygotuj się na to , że będę codziennie obserwować bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      sweterek niestety nie bedzie już dostępny w h&m kupiłam go 2 lata temu za 60zł:)

      Usuń
  3. Fajny zimowy outfit, plaszczyk jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba :)
    Śliczny zestaw :)
    U mnie dzisiaj niestety - 25 :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! super płaszczyk! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kurtki:)) Niby takie proste a takie stylowe! "Ruchome zdjęcie" świetne:) I buty pierwszej pani! :D Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno wam się spodoba;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja! :) kurtka świetna! :) ps. cudne zdjęcia! :) pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością czekam na kolejny post! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Udany start :) Ciekawe fotki. ta panorama cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEKAMY NA NOWOŚCI xd

    i świetne tło !

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki abyś długo prowadziła tego bloga :)
    Szalik jest genialny :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny set + nieziemska panorama ;ddd
    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)