aztec skirt 2


W dzisiejszym poście wszystkim już znana," uwielbiana" i posiadana chyba przez większość blogerek.... spódnica z bershka.
Ale cóż się dziwić skoro kosztuje 30zł i jest świetna na wysokie temperatury :) W dodatku ładnie podkreśla pupę, nawet taką małą ^^
To już druga odsłona tej spódniczki w moim wykonaniu ;) Wcześniejsza była na chłodniejsze dni :))
Bluzka kupiona rok temu na wyprzedaży w New Yorker za 9zł ;)










Heeej skarbiee wyglądaszzz dziś suuperrrr.... ;DDD hahaaha ;D Nienawidzę tej piosenki ;DDD
człowiek świruje przez matury :DD






I mój ukochany na ciepłe dni :*


__________________________________________________________________
Jakiś czas temu napisała do mnie Lisa Dengler 
 designer/editor/creator magazynu "Just Another Fashion Magazine" o umieszczenie mojej stylizacji, własnie z aztecką spódnicą w swoim magazynie :) Jestem mile zaskoczona! :D W życiu nie spodziewałabym się czegoś takiego :) Niestety czasopismo jest dostępny tylko na tabletach, więc nie mogłam zobaczyć całego wydania tylko stronę na której umieszczone jest moje zdjęcie :)




 więcej informacji o magazynie / for more information about the magazine: http://www.justanotherfashionmagazine.com/

magazyn do pobrania / to download the magazine app: 

48 komentarzy :

  1. you look fantastic, love the photos!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i znowu świetny outfit i zdjęcia? a ten PS to jakiś profesjonalny kupowany czy mogę ściągnąć z neta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. booooska jest ta spódnica! i fajny chłopak. i fajny blog, więc obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, co Ty chcesz od tej swojej pupy!
    Pięknie wyglądasz:)Ja wczoraj skusiłam się jeszcze na wersję szarą tej spódniczki, też wygląda super:) na pewno niedługo dodam jakieś zdjęcia w niej, także zapraszam:)

    Ale masz przystojniaka:D hihi :)
    I te animacje są boskie !! :D haha
    Pozdrawiam Cię serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! :) spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw, śliczny kłos ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. What a fresh and cool outfit! Love the skirt and the way you matched it! :D

    xoxo
    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oprócz stylizacji zachwyciły mnie jeszcze Twoje włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czekam na tę spódniczkę, a co więcej, mam zamiar ją tak samo nosić, bo właśnie nie tak dawno kupiłam do niej miętową bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! fajnie dobrany kolorystycznie :) Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne kolorki i Twoja pupa tez ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  14. wyyyyyglądasz ślicznie! fajnie sie oglada te zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, koniecznie muszę się zaopatrzyć w tą spódniczkę :)

    www.rosaelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ;*

    genialny outfit ;o dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz ślicznie, świetne zestawienie! masz rację, ma ją większość bloggerek, ale ona jest hitem, zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice!

    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out! :)
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zestawienie kolorystycznie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow extra! ten gifcik mały jest czaderski !;D

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw naprawdę super! I gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny set!
    strasznie zazdroszczę figury *_* !


    I'm back!
    NEW POST - I invite U to see it!
    http://mystiskfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się!
      dodaje do ulubionych i obserwuję! :*:*

      Usuń
  23. Śliczna jesteś <3 Podoba mi się bardzo twój styl i genialne zdjęcia <3
    Pamiętasz może ile dni szły ci te pisaki do ubrań z Allegro? ; ) Z góry dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuej bardzo :) Mazaki szły 2 dni :) Ale wiem ze są etraz dostępne podobne w cropie :) i w empiku :)

      Usuń
  24. Soooooo chic! Check my blog sweetie and tell me if you wanna follow each others blog! Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  25. przyznam, że nie mogę patrzeć już na tą spódniczkę, właśnie dlatego, że wszędzie jej pełno... Ale w takim wykonaniu jest naprawdę spoko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy ją mają, mam i ja. :) Świetne połączenie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz świetny styl! Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie!!!!!! mega!!!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. jaaaa jesteś śłicznaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :***** *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. prosto, ale jakże ładnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam taką spódnicę i ją uwielbiam! jest świetna! bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajnie, cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję publikacji zdjęcia, i świetne gify ja też się ostatnio uzależniłam od ich robienia:)
    Pozdrawiam i obserwuję XXX

    OdpowiedzUsuń
  35. łaaa tą spódniczkę chyba widziałam na każdym blogu, a Twoja stylizacja jest swietna:)
    i gratuluje:*

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w twojej stylizacji! wyglądasz obłędnie i na dodatek masz niesamowitą figurę- tylko pozazdrościć. Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  37. gify są PRZE <3 ładna ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna spódnica ,od razu się rzuca w oczy i chyba właśnie Cię w niej widziałam na Mysłowicach jeśli w ogóle tam bywasz ;) Pozdrawiam Ania i Zapraszam n SSL :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love the Aztec skirt! You have incredible style and an amazing blog! xo
    Gina
    https://www.boutine.com/home

    OdpowiedzUsuń
  40. spódniczka sliczna, ale Twoja figura to po prostu rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz przepiękne zdjęcia i obie animacje są super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)