azteckie wzory / aztec pattern





Zdjęcia pochodzą z tamtego tygodnia, kiedy jeszcze było zimno! :D
przez zakończenie roku, pielgrzymkę maturzystów, próby zespołu, majowe grilowanie i przeróbki,  nie mialam czasu żeby je dodać ;)

Jak można domyślić się po tytule, motywem przewodnim będzie spódniczka z azteckie wzorki,
Kiedy tylko dowiedziałam się ze jest ona już dostępna w Bershka, i w dodatku kosztuje 30zł ;o od razu na drugi dzień poszłam ją kupić :D
Nadaje się idealnie na pogodę która teraz mamy ^^

Moja katanka i gruby komin stały się już chyba nudne, i za gorąco żeby w nim chodzić ;) muszę kupić jakąś chustę :D

____________________________
co do ombry, włosy umyłam na razie 1 raz, ale delikatnie żeby nie zmył  się kolor, jeszcze się trzyma ale jest słabszy ;)
będę informować w kolejnych postach jak się włosy mają :D
____________________________







okulary - selgros   sweterek - h&m    spódnica - bershka    zegarek - parforis



I na koniec stylizacja mojego chłopaka :*
ahmm :D podoba mi się t-shirt!:DDD






41 komentarzy :

  1. po raz kolejny ta cudowna spódnica!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna spodniczka i fajnie ja polaczylas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest idealna :) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 30 zl?:O dlaczego nie mam u siebie Bershki :((
    cudna jesteś :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szał na tą spódnicę jest ;-) No ale nie dziwię się bo jest na prawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie odkąd ją kupiłam (ok. 2tyg temu) widzę ją coraz częściej na blogach :( wczesniej tylko o 2 blogerek:( amm nie lubie jak dużo osób ma to co ja!:D:((( i teraz psikus;p ale jest super i chyba tym razem zrboie wyjątek xD

      Usuń
  6. Absolutely love your look!
    Love your blog to, check mine if you like

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Oboje wyglądacie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądacie : ) masz świetny zegarek, kurcze, zazdroszczę, że się tak trzyma bo mój z parfois już stracił złoty kolor.
    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie jest świetne! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no fakt, codziennie w bloggerze widzę świeżutkie posty z ową spódniczką. Z moim cudeńkiem nieco mnie ale jednak... eh, przynajmniej na ulicy jest nadal niespotykanym ciuchem :)
    A przyznam, że twoja jest fajniejsza, "słabsze" kolory lepiej się nosi.

    OdpowiedzUsuń
  11. You look awesome! Like it!

    xx
    biskvittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie zestawiłaś tą spódniczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. 30zł?o.o sliczna spódniczka <3

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twój styl i uroda. Wspaniale łączysz elementy.. na prawdę zrobiłaś na mnie wrażenie :) będę zaglądać i obserwować.
    http://raspberry-drugs.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się to, że dodałaś ten gruby szalik!;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju, swietne te zdjęcia i stylizacja :D spódnica, SUPER :D
    zapraszam do siebię, zaobserwujesz ?? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna spódniczka! wyglądasz genialnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz, spódnica jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica, całość genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka i genialny outfit.
    Twój chłopak ma świetny t-shirt!
    _______________________________________
    fountain-fashion.blogspot.com/

    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  22. A przede mną aż 27!:D ajajajajjjj:D coś czuję że jutro będę cały dzień czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Great looks! love them!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie . Zapraszam do mnie na Pyszalka.blogspot.com i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo ona lata :D
    hahahha xD !

    ładnee te wzory :**

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka stylowa para! :)
    ślicznie wyglądałaś <3

    http://mayaandsusannah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje! chciałabyś zamieszczać swoje (Twojego chłopaka ;)) stylizacje u nas na vogueroom.pl ? Byłoby nam miło :) Pozdrawiam! Agnieszka z Vogueroom.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja... rewelacyjne zdjęcia..... a zegarek chętnie bym Ci skradła :D:D:D
    Chłopak się prezentuje całkiem... całkiem.... :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo fajnie komin prezentuje się z dżinsową kurteczką :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz ! Świetna spódniczka aż Ci troszkę jej zazdroszczę : )

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja ! sama właśnie zamówiłam taką spódniczkę ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)