szorty levis DIY


W wakacje naszła mnie ochota na przerabianie ubrań, więc postanowiłam wybrać się do ciucholandu kupić spodenki i coś z nimi zrobić. Niestety mój zapał do wszystkiego nie trwa długo, więc spodnie kupiłam, wrzuciłam do szafy, i leżały tam pół roku zanim znów sobie o nich przypomniałam :)

Kupiłam je z zamiarem sprzedania, ale kiedy skończyłam je robić spodobały mi się :D Niestety są o rozmiar na mnie za małe :(

Więc muszę się z nimi rozstać :)
SPODENKI DO WYLICYTOWANIA TUTAJ >> ALLEGRO <<
rozmiar S (dokładne wymiary podane w opisie auckji)

















***


Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na http://pacyfikatorka.blogspot.com/


oraz u http://paulina-foto.blogspot.com/ do wygrania perfum :) 

21 komentarzy :

  1. super spodenki! :-) + zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszły!
    Gdyby rozmiar i nogi pozwalałyby mi na takie cuda, pewnie i ja bym się skusiła na taką wersję ;-)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodenki, ja bym je jeszcze bardziej wycięła, zapraszam w wolnej chwili do mnie, pozdrawiam
    www.standupfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne spodenki!:D nie spodziewałam się takiego efektu twojej pracy:D czy aby na pewno są na ciebie za małe?:p bardzo dobrze leża na tobie:) podoba mi się odstęp zachowany pomiędzy ćwiekami twój ugniatacz się spisał :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki :)

    Zapraszam na moją stronę na facebook https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty i miejsce, w którym robiłaś zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chyba się zainspiruję i zrobię podobnie ze starymi jeansami :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. no no z takimi nogami to każde szorty będą wyglądać świetnie:)

    zapraszam do siebie na rozdanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze sobie z tymi szortami poradziłaś- wyglądają świetnie!;)

    http://karabecker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyszło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetie ci wyszły ! na zdjęciach wyglądają na idealnie dopasowane o.0

    NEW POST!!
    I invite U to see it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach rewelacyjne zdjęcia! Te w pudrowej kolorystyce po prostu mnie urzekły - niesamowity klimat! Spodenki wyszły Ci rewelacyjnie, szkoda, że są za małe, bo w połączeniu z tą chustą, prostą koszulką wyglądają świetnie, po prostu wehikuł czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam każde objawy krawieckiej działalności :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przerabianie ubrań jest takie inspirujące i fajne, można zrobić coś oryginalnego z niczego! ;) I masz pięknie uczesanego koka, mi nigdy nie chce taki wyjść ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie ci to wyszło :)
    No ja też tak zrobiłam. Kupiłam sobie spodnie na allegro z zamiarem zrobienia na nich DIY. Jak przyszły okazały się za małe. Ale stwierdziłam, że i tak te DIY zrobię i może ktoś kupi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne szorty ,nie wygladaja na zbyt małe na Tobie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te szorty są idealne! <3 Sama będę musiała takie zrobić na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne te szorty Ci wyszły! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)