nie ma

Nie spodziewałam się tylu miłych komentarzy już po pierwszym poście! :)
 Bardzo wam dziękuje :*

* * *

Dzisiaj kolejny outfit :D
Z racji tego, że mój ukochany odebrał już prawo jazdy ( ;*) i to nie ja musze już prowadzić, tylko teraz on mnie wozi, mogłam się trochę wystroić i założyć obcasy :D i pozwoliłam sobie, na mniejszą niż na co dzień, torebkę, kupioną podczas feriowania ;D w sh za 6zł  w Ustroniu ;)) Musze wam powiedzieć, ze jak na tak małą miejscowość, w samym centrum co parę metrów można spotkać sh, i ceny są przyzwoite nie to co w Katowickich ciucholandach gdzie ceny używanych ubrań są równe tym w sklepach i na prawdę trzeba mieć dużo szczęścia żeby znaleźć coś fajnego i niedrogiego ;)
Udało mi się również kupić jeansowa kamizelkę, która mam zamiar przerobić, ale o tym w kolejnym poście :D

























sukienka - h&m
torebka - sh
opaska - h&m
bransoletka>klik<
pierscionek - h&m
buty - eleganza/ Tamaris
ocieplone legginsy - prezent od chłopaka ♥










12 komentarzy :

  1. świetna sukienka

    obserwujemy??
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, sliczna ta torebka! ja tez ostatnio zalozylam bloga, chetnie Cie wespre :) oberwuje :) jesli chcesz, to wpadnij i do mnie: www.aleksandres.blogspot.com :) caluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka torebka z sh?!? Jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiedziałabym, że torebka jest z sh... jest boska!:) Kolor i fason! Zazdroszcze czujnego oka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka przepiękna ;) Spodobały mi się też branzoletki , a cały outfit - boski! pozdrawiam i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. no, owszem. lomografy też mają super, kolorowe i tak dalej! :)
    świetna stylizacaja, a najbardziej urzekła mnie torebka i jej pochodzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie oddam pol, gdyz na jedna osobe jest za duze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie,prosto i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna torebka, uwielbiam takie łupy z SH :)
    Sama złapałam kiedyś podobną.
    Życzę powodzenia w blogowaniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz cudnie ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka cudna, kocham takie skarby z SH ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)